zondag 21 december 2008

Zondag = trippersdag

Mama en papa profiteren van mijn goed humeur voor een uitstap. We gaan kijken naar de expo van Marie-Jo Lafontaine in de Botanique. Grote portretten van zwemmers, van kinderen en video-installaties, o.a. van vuurhaarden en een meisje op een schommel.






Maar ook foto's van gekke beesten in kostuum. In mijn draagzak slaap ik hier allemaal wel lekker door.







We willen iets gaan drinken in het mooie designhotel Bloom naast de Botanique, maar het café/restaurant 'smoods' is nog gesloten. We kijken wel even rond in de balie en proberen de gemakkelijke hangstoel uit! Ik krijg dan maar eten in het café van de Botanique, waar de Spaanse muziek veel te luid staat, zodat ik niet echt rustig kan eten. En de salami op mama's boterham blijkt ook te pikant. Die moet er ook uit om mij te sparen ...



Op weg naar huis passeren we nog langs de kerstmarkt in Anderlecht. Ook thuis slaap ik 's avonds nog wat verder in mijn park. He he, wat een geslaagde dag.

Geen opmerkingen: