woensdag 24 december 2008

Mijn eerste kerstfeest(en): kerstavond

Ik ben helemaal ingepakt en klaar voor mijn eerste kerstfeest bij mammie bos. Het is ook de eerste keer dat ik bij haar thuis kom. Daarvoor kwam zij altijd bij mij op bezoek. Ik doe alvast een dutje opdat ik straks in vorm ben.









Meter Cindy verwelkomt mij aan de kerstboom en toont mij de verzameling schelpen van Paul. We werpen ook een blik in de keuken.





Daar zijn mammie bos en nonkel Stef bezig met de voorbereidingen van het feestmenu!






















Ondertussen zorgt ook tante Nadia voor mij.










Pappy Paul keek en zag dat het goed was.











Ook Fanny genoot van het kerstfeest, maar vooral van haar been!











Papa probeert nog de aandacht af te leiden, door mij te imiteren. Maar het is pakjestijd, dat slorpt al onze aandacht op!









Geen opmerkingen: