maandag 1 december 2008

Ketje in Brussel

Het werd eens tijd om mijn 'hometown' te exploreren. Dus dachten mama en papa mij mee te nemen voor een wandeling in het centrum en bezoek aan een expo in de Markten. Gezien mijn slaapperiodes deze week weer korter zijn geworden (ipv de gewenste langere slaaptijd), gokken mama en papa erop dat ze ruim op tijd in het centrum zullen zijn voor de sluiting van de tentoonstelling. Maar ik besluit om daar een stokje voor te steken. In plaats van twee uur, slaap ik nu drie uur lang, dan nog eens flink lang drinken zodat we net te laat in het stad aankomen. Hihi!

Ik val al snel in slaap, net goed om na de wandeling een restaurant te durven binnenstappen. Dat verloopt vlotjes. Ik blijf lekker slapen tot het eten op is en eis dan ook mijn portie voeding. Een geslaagde uitstap! Net goed om de slapeloze nachten en tijdrovende dagen te compenseren.


De volgende dagen zijn minder leuk. Ik moet veel huilen en wil veel drinken. Zijn dit wat ze 'regeldagen' noemen? Ik geniet nog wel van bezoek. Wanneer Nadia en Lisa op bezoek zijn slaap ik gewoon door.








Maar wanneer meter Lieve komt, nochtans met mijn eerste Sinterklaasgeschenk, kan ik mij niet meer goedhouden. Ik huil er flink op los. Gelukkig kan zij mij goed troosten.

1 opmerking:

Woodyrat zei

Grappig die winterse beelden uit het verre Brussel ... ik ben op weg van Sydney naar Tokio. Keep them awake in little Belgium Milo!