zondag 23 november 2008

Week Vier

Op 3,5 weken weeg ik 3,330 kg en ben 50 cm groot. Dat lijkt nog steeds niet veel, maar de dokter vindt dat ik flink ben aangekomen.

Ik slaap nu al iets langer 's nachts (3 soms 4 uur na elkaar in plaats van na elke 2 uur wakker te worden). In ruil daarvoor ben ik overdag wat lastiger! Ik wil namelijk niet in mijn park slapen. Het liefst slaap ik bij mama op de arm.


Zeer vervelend voor mama, die zo nooit de handen vrij heeft en zich afvraagt of ze binnenkort niet wat strenger zal moeten optreden. Multitasking is dan de enige uitweg.








Soms ben ik vrolijk, soms diep ongelukkig (dan wapper ik met de handjes en stamp ik met mijn beentjes).








Ook mijn tut kan niet altijd soelaas brengen. Ik laat ze dan gewoon vallen en huil tot ik aandacht krijg.











Van mijn papa bijvoorbeeld, die dan gekke bekken trekt.











Of lekker bij mijn bezoek op de schoot (hier bij Nadia) vind ik altijd fijn.











Ook bij Oma Jeannine gedraag ik mij weer beeldig. Ik lach omdat ze aan mijn voeten kietelt. Spijtig dat ik nog te klein ben om in de tuin een sneeuwman te maken.





Zo zie ik eruit na een voeding. Als een vadsige koning... of een hamster.

Geen opmerkingen: