maandag 17 november 2008

Mijn derde week

Mijn derde levensweek verliep vlotjes. Vaak gedraag ik mij als een modelbaby: slapen, eten, lief kijken, slapen, eten, ... Alhoewel! Dat zou maar een monotoon leventje zijn, soms trakteer ik mijn ouders ook op flinke huilbuien zonder duidelijke reden.








Papa is deze week weer aan het werk gegaan. Ik kies bij voorkeur mijn huiluurtje als hij thuiskomt. Dan kan hij mij lekker verwennen.










Als er bezoek komt, hou ik er van mij te gedragen, meestal hou ik mijn huilbuien dan voor achteraf of 's nachts. Misschien word ik later wel acteur ... Het was een fijn bezoek van mama's collega's. Ik kreeg o.a. mijn eerste kunstboek cadeau 'het kleine museum'. Mijn collectie kunstboeken wordt vast groter dan die van papa. Je kan niet vroeg genoeg beginnen.




Wouter en Oscar komen Saskia ophalen. Oscar wil mij wat graag pakken en strelen. Hij wil graag voorbereid zijn op de komst van zijn zusje binnen 4 maanden.








Mats (zoontje van Suzana en Karel) heeft voor mij een schilderij gemaakt. Niet mis als start van mijn verzameling.






Mats heeft zijn broertje meegebracht. MirĂ³ is net drie maanden ouder dan mij. Hij is al een flinke baby. Papa kan zich niet voorstellen dat ik ooit zo groot wordt.








Later wil ik ook zo een goede acteur worden als Mats. Mats kan lachen en boos kijken op bevel voor de camera.









Kind & Gezin kwam deze week nog eens langs. Na 2,5 weken weeg ik nu 3,110 kg. Al beter dan de 2,810 kg bij mijn geboorte! Dat is het startsein voor wandelingen buitenshuis. Eerst nog kort (naar de apotheker bv. voor zalf voor mijn rode billetjes). Hier op de foto voor een herfstwandeling van 1,5 uur, net voldoende om mijn buurt wat te verkennen. Maar ik val al snel in slaap ...



Geen opmerkingen: