zondag 18 januari 2015

Technopolis

 We gaan naar Technopolis. Zoals je ziet weet ik nu alles over oppervlaktespanning.
 Deze educatieve stand gaat over... euh, ik kan er even niet opkomen. Het ligt op het puntje van mijn tong nochtans.
 Lune maakt vlot virtuele vlinders, een ipad hebben we immers thuis ook. Maar wel niet zo'n grote.
 En Duplo heben we thuis ook. Maar niet zo'n grote.
 Er is een speelgarage waar je kan tanken
 En achter het stuur mag zitten van een echte auto.
 Er is ook een speelsuperette. We betalen met zelf geprint geld met onze foto op.
 Geen idee waar deze stand over gaat.
 Geen idee waar deze knopjes voor dienen.
 Mama heeft altijd al eens een vlieg willen zijn.
 En ik een robot.
 Deze kan praten, zingen en je kan hem programmeren.
 "Singing in the rain"...
"Are you talking to me?"

Geen opmerkingen: