zondag 13 maart 2011

Lune's derde dag

Vandaag ga ik Lune weer eens bezoeken. Van Mammie Bos kreeg ik alvast een mooie pop om mee te oefenen.







Mama wacht mijn komst af.








Lune huilt.











Maar is direct getroost als ze op de hoogte wordt gebracht van mijn komst.








Eerst komen Katrien en Otto Lune nog bezoeken. Otto streelt haar over het hoofdje.











En ze valt prompt in slaap.








Daar ben ik dan. Ik toon mama mijn nieuwe pop.








Ze mag eens in Lune's bedje liggen.











Waarna ik mijn zusje nog eens goed bekijk. Hier ben ik haar aan het kriebelen.











Kriebelen, zegt Lune? Hoe halen ze het in hun hoofd!











Ik mag van mama eens in het ziekenhuisbed.











En daar is meter Lieve al.











En nonkel Marc. Ik vraag of ik Lune geen flesje moet geven.











Ik mag van meter Lieve samen met Lune op schoot zitten.








Intussen zorgen mama en papa voor een happy end.

Geen opmerkingen: