zondag 9 augustus 2009

Zondag: museum en festival

Het is een rare dag vandaag. Ik drink mijn melk 's morgens maar half op en weiger 's middags mijn patatjes te eten (en geef mijn melk over). Twijfel ... zouden we thuis blijven vandaag? We gaan toch op stap. Ik ben voor de rest in volle form.





We gaan naar het Museum van Elsene, naar de tentoonstelling FADING, die een heel mooi overzicht biedt van de hedendaagse Belgische schilderkunst.






Daarna gaan we naar het Warande Park in Brussel, naar PikNik Elektronik, mijn eerste muziekfestival! Ik ben nog steeds in goede doen, maar wil ook weer geen fruitpap eten, hoogstens aan een koek knabbelen.








Ik heb het voor de rest prima naar mijn zin. Later zal blijken dat ik waarschijnlijk een klein virusje had dat mijn eetlust belemmerde. Na een paar dagen ben ik weer in orde (ik heb het doorgegeven aan mama!).

Geen opmerkingen: