zondag 24 mei 2009

Vakantie aan Zee

We gaan vier dagen naar de Kust. Mama en papa hadden de bedoeling Beaufort03 (hedendaagse kunst in de badsteden) te bekijken. Dat is niet echt gelukt. Ze geraken met mij erbij niet altijd even snel weg ... maar het was toch fijn.







We verbijven in Ysermonde, een vakantiepark in Nieuwpoort.








Onze woonkamer heeft zicht op de vijver en de eendjes. We gaan ook vaak van dichtbij kijken (als ik mij even verveel!)









Wandelen op de dijk en op de pier mag zeker niet ontbreken ...










en knuffelen met mama is altijd een must.







Na al dat wandelen gaan we vaak iets eten/drinken. Ik weet mij tegenwoordig goed bezig te houden. Koekjes eten, koffie drinken, van de bierviltjes proeven, maar servetten lust ik nog het liefst.




















Papa geniet ook van het goede weer en het lekker eten op een terras met zicht op zee.










En dan is er natuurlijk ook de kunst.








vb. in Zeebrugge










Oostende











Middelkerke (heel indrukwekkend)








of Nieuwpoort








Daar wil ik al eens voor rechtstaan!

Geen opmerkingen: