maandag 27 oktober 2008

Mijn eerste dag

Al snel krijg ik bezoek. Hier ben ik bij oma Viviane.








En hier bij oma Thijs. Opa Thijs (op de achtergrond) weet dat mijn naam "Zacht en goed" betekent en van Griekse oorsprong is.










Ondertussen heb ik al leren drinken bij mama.








Daarna kwam meter Cindy Vandeweyer mij bezoeken. Ik ben het gefotografeer wel al wat beu en houd hier mij hanschoenen voor mijn gezicht.






Allez, ik zal toch nog eens poseren met Lieve Thijs, mijn andere meter.











Het was een vermoeiende dag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Jessie

wat een schitterende site voor zijn lieve kleine baby. Ik ben gecharmeerd door al de foto's en de grappige commentaar erbij. Hier met de collega's van VIVA hebben we er echt van genoten. Ik hoop dat jij, Geert en Milo het heel goed stellen. Tot heel binnenkort Inge